Při otevírání Vašeho obchodního účtu byla použita emailová adresa (newaccounts@lynxbroker.cz).
Po přijetí Vašeho prvního depozitu bude Vaše kontaktní emailová adresa změněna za asistence LYNX. Pokud ke změně Vašeho emailu nedošlo, pak budou veškeré konfirmační kódy a důležitá oznámení spojená s Vaším účtem stále zasílány na emailovou adresu LYNX.
Doporučujeme tedy změnit emailový kontakt, jakmile dojde k plné aktivaci Vašeho účtu.
Pro změnu emailu se přihlaste do Správy Účtu a otevřete User Settings.
Vyberte Email Address



Bylo-li vše správně provedeno, zobrazí se stránka potvrzující změnu e-mailu. Potvrzení nového e-mailu probíhá rozdílně, pokud máte již aktivní dvoufázové ověření přístupu přes SMS nebo mobilní Appku. Pokud se ocitnete v nesnázích, kontaktujte prosím naši infolinku.