Zapomenuté uživatelské jméno nebo heslo

Uživatelské jméno a heslo získáváte po založení účtu e-mailem v PDF dokumentu spolu s detaily pro převod peněžních prostředků. Heslo je možné si změnit, avšak uživatelské jméno nikoliv.

Co dělat, když zapomenu uživatelské jméno

Zapomenete-li uživatelské jméno, zavolejte na zákaznickou podporu LYNX na linku 800 877 877 a my Vám po ověření pomocí bezpečnostních otázek pošleme PDF dokument, ve kterém své uživatelské jméno najdete. Zákaznická podpora LYNX je k dispozici od 8:00 do 18:00 každý pracovní den.

Pro zobrazení uživatelského jména také můžete využít Správu účtu. Návod naleznete zde.

Co dělat, když zapomenu heslo

V případě zapomenutého hesla zavolejte na zákaznickou podporu LYNX na linku 800 877 877 a připravte si odpovědi na bezpečnostní otázky, které byly součástí formuláře pro otevření účtu. Poté, co pracovníkovi LYNX sdělíte tyto odpovědi, pošleme Vám heslo e-mailem, SMS, nebo do mobilní aplikace LYNX Trading.

Pro obnovení hesla také můžete využít Správu účtu. Návod naleznete zde.

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Asen Jovkov
Asen Jovkov
Medior Account Manager
Contact icon Zavolejte nám
800 877 877
Contact icon Ze zahraničí
+420 234 262 500
Contact icon Napište nám
info@lynxbroker.cz