Uživatelské jméno a heslo získáváte po založení účtu e-mailem v PDF dokumentu spolu s detaily pro převod peněžních prostředků. Heslo je možné si změnit, avšak uživatelské jméno nikoliv.
Co dělat, když zapomenu uživatelské jméno
Zapomenete-li uživatelské jméno, zavolejte na zákaznickou podporu LYNX na linku 800 877 877 a my Vám po ověření pomocí bezpečnostních otázek pošleme PDF dokument, ve kterém své uživatelské jméno najdete. Zákaznická podpora LYNX je k dispozici od 8:00 do 18:00 každý pracovní den.
Pro zobrazení uživatelského jména také můžete využít Správu účtu. Návod naleznete zde.
Co dělat, když zapomenu heslo
V případě zapomenutého hesla zavolejte na zákaznickou podporu LYNX na linku 800 877 877 a připravte si odpovědi na bezpečnostní otázky, které byly součástí formuláře pro otevření účtu. Poté, co pracovníkovi LYNX sdělíte tyto odpovědi, pošleme Vám heslo e-mailem, SMS, nebo do mobilní aplikace LYNX Trading.
Pro obnovení hesla také můžete využít Správu účtu. Návod naleznete zde.