Podpora LYNX

V LYNX jsme ochotni pro Vás jako pro zákazníka učinit něco navíc. Podívejte se na možnosti, jak získat pomoc, pokud ji budete potřebovat. Jsme tu pro Vás - od našeho Centra podpory až po přímé kontaktování.

Podpora LYNX

Centrum podpory

Centrum podpory je místem, kde naleznete odpovědi na mnoho Vašich dotazů. Konkrétní články můžete vyhledávat pomocí vyhledávacího panelu nebo kliknutím na název článku, který Vás zajímá. Tyto stránky byly vytvořeny speciálně pro Vaše potřeby tak, aby Vám pomohly najít rychlou odpověď na Vaše dotazy. Pokud se Vám náhodou nepodaří nalézt odpověď, kontaktujte nás prosím. Kontaktní údaje naleznete zde.

Service CenterChcete-li vstoupit do Centra podpory, klikněte na odkaz zde nebo využijte tlačítko Centrum podpory v horní části této stránky.

1

Vzdálená pomoc

Vedle Centra podpory poskytujeme také klientskou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu. Kontaktní údaje naleznete zde.

Pokud nás kontaktujete s konkrétními dotazy týkajících se Vašeho účtu, může být užitečné mít nainstalovaný program TeamViewer. Díky nástroji TeamViewer a Vašemu předchozímu souhlasu můžeme vidět na Vaši obrazovku a přesně pochopit, o čem mluvíte. Po instalaci nástroje TeamViewer se Vám zobrazí Vaše osobní ID a heslo, které nám můžete sdělit.

Windows:

Klikněte na tento odkaz a stáhněte si software:

Apple/Mac

Klikněte na tento odkaz a stáhněte si software:

 

iOS

Starten Sie den Download

TeamViewer

Android

Starten Sie den Download

TeamViewer

Při instalaci aplikace TeamViewer do operačního systému Apple/Mac je zapotřebí udělit určitá oprávnění, aby si mohl náš investiční specialista zobrazit Vaši obrazovku. Jak můžete tato oprávnění udělit, naleznete na webové stránce samotného programu TeamViewer.

Podrobné informace o instalaci programu TeamViewer naleznete zde.

2

Klientská zóna

Většina sdělení týkajících se Vašeho účtu vedeného prostřednictvím LYNX jsou k dispozici v Klientské zóně. Jedná se o administrativní část Vašeho účtu, kde naleznete sdělení společnosti LYNX a dokumenty. Klientskou zónu naleznete přímo v platformě LYNX+ kliknutím na Menu v pravém horním rohu.

Client ZoneMůže se stát, že pro umožnění obchodování s některými finančními instrumenty bude nejprve zapotřebí splnit znalostní test. Tyto testy Vám budou rovněž zpřístupněny v Klientské zóně.

3

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Asen Jovkov
Asen Jovkov
Medior Account Manager
Contact icon Zavolejte nám
800 877 877
Contact icon Ze zahraničí
+420 234 262 500
Contact icon Napište nám
info@lynxbroker.cz