Obnovení přihlašovacích údajů

Chcete-li obnovit přihlašovací údaje ke svému obchodnímu účtu, otevřete Správu účtu a klikněte na položku Need help?. Zde naleznete možnost si zobrazit vaše uživatelské jméno a změnit heslo.

Změna hesla

Zadání uživatelského jména a data narození

Přejděte do Správy účtu a klikněte na odkaz Need Help?, který se nachází pod přihlašovacími poli. Následně klikněte na tlačítko Reset Password.
Na další stránce je zapotřebí zadat uživatelské jméno a datum narození.

Dvoufaktorové ověření

Vytvořte osmimístný kód nazvaný Response String pomocí dvoufaktorového ověření a zadejte tento kód do příslušného pole:

  • Otevřete aplikaci LYNX Trading a zvolte možnost LYNX Key Authentication.
  • Pokud jste uživatelem operačního systému Android: Zadejte svůj dříve nastavený PIN kód.
  • Zadejte challenge kód z obrazovky do mobilní aplikace. Poté klepněte na tlačítko Generate Response. V chytrém telefonu se vám zobrazí osmimístný kód (Response String).
  • Zadejte tento kód do příslušného pole ve webovém prohlížeči.

Pokud ještě nemáte aktivované dvoufaktorové ověřování nebo jste zapomněli PIN kód, obraťte se na naši klientskou podporu.

Vygenerování jednorázového tokenu

Vyberte preferovaný způsob doručení jednorázového autorizačního tokenu a klikněte na tlačítko Continue.


Během několika minut, v závislosti na vybraném způsobu doručení, obdržíte tento token buď e-mailem, nebo SMS zprávou.


Zadejte obdržený token do příslušného pole a potvrďte stiskem tlačítka Continue.

Zadání nového hesla

Zadejte nové heslo a v poli níže ho potvrďte.


Při vytváření hesla věnujte zvýšenou pozornost pokynům na stránce.

Získání uživatelského jména

Ověřte svou identitu

Přejděte do Správy účtu a klikněte na odkaz Need Help?, který se nachází pod přihlašovacími poli. Následně klikněte na tlačítko Retrieve ID.


Na další stránce zadejte svou e-mailovou adresu, datum narození a rodné číslo (bez lomítka).

Bezpečnostní ověření

Zvolte preferovaný způsob doručení bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko Send Token. Během několika minut, v závislosti na vybraném způsobu doručení, obdržíte tento token buď e-mailem nebo SMS zprávou.


Zadejte obdržený token do příslušného pole a potvrďte stiskem tlačítka Submit.

Zobrazení uživatelského jména

Na obrazovce se vám zobrazí uživatelské jméno. To vám umožní se znovu přihlásit. V případě potřeby můžete také projít kroky pro obnovení hesla.

Často kladené dotazy

Zkontrolujte složku nevyžádané pošty či spamu. Pokud jste do 10 minut neobdrželi přihlašovací token, kontaktujte naši klientskou podporu.

Uživatelské jméno je vytvořeno při založení účtu a nelze jej měnit.

E-mailová adresa a telefonní číslo se zobrazí v zašifrovaných znacích. V případě, že nemáte přístup k dané e-mailové adrese ani telefonnímu číslu, kontaktujte prosím naši klientskou podporu.