LYNX Ověřovací proces

Ověření klienta je zásadním krokem při otevírání obchodního účtu. Abychom Vám co nejvíce ulehčili ověřovací proces prostřednictvím aplikace Fourthline, vytvořili jsme pro Vás tento návod.

QR KÓD

Po zahájení ověřovacího procesu si můžete zvolit, zda chcete naskenovat QR kód, či obdržet kód prostřednictvím SMS.

Pokud používáte telefon s operačním systémem Android, tak můžete naskenovat QR kód nebo využít jinou možnost:

Operační systém Android

Pro načtení QR kódu otevřete aplikaci pro fotoaparát a namiřte fotoaparát na QR kód. Následně klepněte na banner, který se zobrazí.

U starších verzí operačního systému Android nemusí fungovat načtení QR kódu pomocí aplikace pro fotoaparát. V takovém případě bude zapotřebí si stáhnout aplikaci, která dokáže QR kód načíst.

Pro více informací ohledně načtení QR kódu, nejprve zvolte váš operační systém.

iOS 11 nebo novější

Pro iOS11 nebo novější verzi je možné naskenovat QR kód pomocí aplikace fotoaparátu. Pro načtení QR kódu otevřete aplikaci pro fotoaparát a namiřte fotoaparát na QR kód. Následně klepněte na odkaz, který se zobrazí.

iOS 10 nebo starší

K načtení QR kódu budete potřebovat mobilní aplikaci, která tento kód dokáže naskenovat. Pokud takovou aplikaci nemáte a nechcete si ji stáhnout, zvolte možnost SMS, jak je znázorněno na obrázku v následující sekci.

SMS KÓD

Při zahájení procesu verifikace si lze zvolit možnost ověření pomocí SMS.

Získání kódu pomocí SMS

Pro získání SMS kódu klikněte na záložku SMS.

1 Zvolte vlajku odpovídající vaší zemi a zadejte číslo svého mobilního telefonu.

2 Pokud se Vám nedaří dokončit proces ověření identity, je možné si zobrazit přehled nejčastějších chyb.

1
2

Nepřijatá SMS zpráva

Zkontrolujte, zda jste správně zadali své mobilní telefonní číslo. Pokud je telefonní číslo zadané správně a stále jste neobdrželi smsku s kódem, tak to zkuste později, nebo použijte QR kód.

Opětovné zaslání SMS kódu

Po 30 sekundách můžete znovu zažádat o zaslání kódu prostřednictvím SMS.

TECHNICKÉ POTÍŽE

Obvykle většinu technických potíží vyřešíte restartováním telefonu a opakováním procesu ověření.

Pokud bylo ověření přerušeno, máte vždy možnost ho dokončit znovu. Za tímto účelem obdržíte e-mail s odkazem, přes který můžete ověření bezpečně zopakovat.

Jestliže se vám stále nedaří ověřovací proces dokončit, tak kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. Kontaktní údaje naleznete zde.

Snímek dokladu nelze potvrdit

Pokud jste právě vyfotil svůj doklad totožnosti a nemůžete přejit k dalšímu kroku, tak se zkuste posunout na konec obrazovky, kde by se mělo nacházet tlačítko pro potvrzení snímku.

V případě, že toto tlačítko neuvidíte, ujistěte se, zda jste obrazovku nezvětšili či velikost textu není příliš velká. Velikost písma lze upravit v nastavení telefonu.

Nepodporovaný operační systém

Pokud nemůžete provést proces ověření prostřednictvím mobilního telefonu z důvodu zastaralého operačního systému, můžete využít jiný telefon s novějším operačním systémem.

Jestliže využijete postup prostřednictvím SMS kódu, je důležité, aby v použitém mobilním telefonu byla vložena vaše SIM karta.

LOKACE

Pro dokončení procesu ověření je zapotřebí vykonat všechny kroky verifikace, včetně ověření polohy. Otevření účtu například na dovolené tedy není problém.

Pokud se Vám nepodaří dokončit ověření polohy, vždy budete mít možnost tento proces zopakovat.

Kontrola polohy

Pro úspěšné dokončení procesu budete během geografické kontroly vyzváni k povolení polohy. Funkci určování polohy můžete zapnout v nastavení vašeho mobilního zařízení.

Dostupné země

Proces verifikace je možné provést z libovolné lokality, stačí pouze povolit lokalizační funkci v nastavení vašeho mobilního zařízení.

OBNOVENÍ PROCESU

Co dělat, když jsem omylem zavřel webovou stránku, na které jsem prováděl ověření totožnosti?

  • Pokud jste webovou stránku s QR kódem zavřeli, není to problém, stačí dokončit ověření z telefonu a následně obdržíte e-mail s dalším postupem.
  • Jestliže jste zavřeli mobilní aplikaci, přes kterou jste ověřování prováděli, můžete kliknout na webovou stránku s QR kódem a začít znovu.
  • V případě, že jste zavřeli jak webovou stránku, tak i mobilní aplikaci, zanedlouho obdržíte e-mail s odkazem pro dokončení ověřovacího procesu.
  • Pokud byste tento e-mail neobdrželi, tak kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. Kontaktní údaje naleznete zde.

FOTOAPARÁT

Aktivace fotoaparátu u zařízení s operačním systémem Android

Fotoaparát během ověřovacího procesu nefunguje.

Nefunkčnost fotoaparátu bude pravděpodobně způsobena nastavením vašeho telefonu. V operačním systému Android lze aktivovat fotoaparát dle následujících kroků.

  • Přejděte do Nastavení a zvolte možnost Nastavení webu.
  • Poté klikněte na položku Kamera.
  • Následně pak povolte přístup ke kameře.

Aktivace fotoaparátu u zařízení s operačním systémem iOS

Fotoaparát během ověřovacího procesu nefunguje.

Nefunkčnost fotoaparátu bude pravděpodobně způsobena nastavením vašeho telefonu. V operačním systému iOS, který defautně využívá prohlížeč Safari, lze aktivovat fotoaparát dle následujících kroků.

  • Přejděte na Nastavení.
  • Zvolte Safari a následně Fotoaparát
  • Zkontrolujte, zda je zaškrtnuté políčko Zeptat se (Ask) nebo Povolit (Allow).

Často kladené dotazy

Pokud jste proces ověření nedokončili, obdržíte automatický e-mail s odkazem pro pokračování v procesu. V případě, že jste daný e-mail neobdrželi, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. Kontaktní údaje naleznete zde.

V takovém případě můžete využít mobilní telefon některého z vašich příbuzných. Mějte prosím na paměti, že bez použití fotoaparátu mobilního zařízení ověřovací proces dokončit nelze.

Můžete zkusit obnovit stránku, použít jiný prohlížeč nebo požádat o zaslání ověřovacího odkazu pomocí SMS.

Využijte prosím možnost ověření pomocí SMS.

Ujistěte se, že místnost, ve které se nacházíte, je dostatečně světlá a pozadí je čisté. Nejvhodnější je jednobarevná stěna.

Změňte prosím nastavení přiblížení webového prohlížeče. Alternativně můžete využít ověření pomocí SMS.

V takovém případě je zapotřebí využít zabezpečené připojení Wi-Fi.

V tomto případě prosím zvolte ověření prostřednictvím SMS.

Existují různé aplikace pro bezpečné skenování QR kódů. Najdete je v AppStore nebo Play Store. Pokud máte operační systém iOS 11 nebo novější, čtečka je integrována v aplikaci fotoaparátu.

V takovém případě se, prosím, obraťte na naši klientskou podporu. Kontaktní údaje naleznete zde.

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Asen Jovkov
Asen Jovkov
Medior Account Manager
Contact icon Zavolejte nám
800 877 877
Contact icon Ze zahraničí
+420 234 262 500
Contact icon Napište nám
info@lynxbroker.cz