Mobilní aplikace
Vzdálená pomoc je také k dispozici také pro Váš chytrý telefon či tablet:
TeamViewer – Android
Takto snadno lze nainstalovat program TeamViewer pro operačním systém Android:
- Otevřete aplikaci Play Store
.
- Zde vyhledejte položku “TeamViewer QuickSupport”
.
- Klikněte na tlačítko “Instalovat“ a po dokončení instalace zvolte “Otevřít“.
- Při prvním spuštění aplikace se zobrazí stručný průvodce. Přejeďte prstem z pravé hrany displeje směrem doleva, dokud se nedostanete na poslední stránku, kde je zapotřebí kliknout na tlačítko “Hotovo“.
- Následně se zobrazí obrazovka s ID a přidruženým heslem
TeamViewer – iOS (Apple)
Takto snadno lze nainstalovat program TeamViewer na iPhone nebo iPad:
- Otevřete aplikaci App Store
.
- Zde vyhledejte položku “TeamViewer QuickSupport”
.
- Klikněte na “Stáhnout“ a po uskutečnění instalace zvolte “Otevřít“.
- Při prvním spuštění aplikace se zobrazí stručný průvodce. Přejděte prstem z pravé hrany displeje směrem doleva, dokud se nedostanete na poslední stránku , kde je zapotřebí kliknout na tlačítko “Hotovo“.
- Následně se zobrazí obrazovka s ID a přidruženým heslem.
Nastavení sdílení obrazovky pro Mac OS
- Po prvním spuštění programu Teamviewer budete dotázáni, zda chcete povolit přístup tohoto programu k Vašemu zařízení.
2. Zvolte možnost Nastavení systému
3. V části Soukromí a zabezpečení vyhledejte na pravé straně položku TeamViewer. Je možné, že nejprve budete muset povolit úpravu těchto nastavení pomocí ikony zámku.

5. Program pro vzdálenou pomoc (TeamViewer) je nyní povolen.
Prostřednictvím programu TeamViewer se může naše klientská podpora po Vašem schválení připojit k Vašemu zařízení pomocí sdílení obrazovky a názorně Vám vysvětlit vše potřebné.
V zásadě můžete pro připojení použít jakoukoli verzi TeamViewer. Pokud však máte velmi zastaralou verzi tohoto programu, bude zapotřebí provést jeho aktualizaci.
TeamViewer lze kdykoli odinstalovat. Pokud potřebujete pomoci s nastavením účtu či platformy, je vhodné mít tento program nainstalovaný ve Vašem zařízení.
TeamViewer umožňuje jednoduší komunikaci mezi klientem a naší telefonickou podporou. Mít ho nainstalovaný v zásadě není nutné – vždy Vám rádi pomůžeme i bez použití tohoto programu.
Připojení k Vašemu zařízení lze provést až po obdržení jedinečného hesla, které sdělíte naší klientské podpoře. S každým spuštěním programu Teamviewer se heslo automaticky změní a tím je poskytnuto zabezpečení proti neoprávněnému přístupu k Vašemu zařízení.
Máte další dotazy?
Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Asen Jovkov
Medior Account Manager