Klientská zóna umožňuje rychlý přístup k nevyřízeným žádostem ze strany LYNX. Naleznete zde také veškeré dokumenty, které si můžete stáhnout.
Seznamte se s Klientskou zónou v platformě LYNX+ pomocí několika jednoduchých kroků.
Do Klientské zóny se dostanete kliknutím na ikonu profilu vpravo nahoře. Pokud máte nevyřízenou žádost nebo nepřečtenou zprávu, tak se Vám tyto sdělení zobrazí ihned po přihlášení do platformy LYNX+.
Zkontrolujte si nepřečtené zprávy, stahujte dokumenty nebo odpovězte na nevyřízenou žádost ze strany LYNX.
V této části Klientské zóny lze absolvovat testy pro obchodování specifických finančních instrumentů, doplnit informace o svém účtu či přejít do Centra podpory.
Často kladené dotazy ohledně LYNX+
Všechny dostupné produkty vyhledáte jednoduše zadáním tickeru, ISINu nebo názvu společnosti do vyhledávacího pole. Více informací naleznete kliknutím na tlačítko níže.
Klientská zóna umožňuje rychlý přístup k nevyřízeným žádostem ze strany LYNX. Naleznete zde také veškeré dokumenty, které si můžete stáhnout.
Sledujte výkonnost svého portfolia a kontrolujte své obchody, zisky/ztráty a celkový výnos. Pro více informací klikněte na tlačítko níže.
Kliknutím na tlačítko níže se dozvíte, jak si vytvořit vlastní seznamy sledovaných finančních instrumentů a upravit je podle svých preferencí.
Informace o Vašem účtu a jeho hodnoty jsou zobrazeny v sekci Portfolio. Více informací získáte kliknutím na tlačítko níže.
Přejděte na kartu Portfolio a v části Měnové pozice zvolte měnu, u které chcete provést konverzi. Pro více informací klikněte na tlačítko níže.
Možnost vytvoření příkazu a informace o jeho parametrech naleznete v sekci Portfolio. Více informací získáte kliknutím na následující tlačítko.
Kliknutím na kterýkoli finanční instrument otevřete stránku s jeho přehledem, kde se také nachází možnost zobrazení grafu.
Máte další dotazy?
Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.
