Obnovení přihlašovacích údajů

V případě, že jste zapomněli uživatelské jméno nebo heslo ke svému LYNX účtu, můžete si je obnovit pomocí několika jednoduchých kroků.

Chcete-li obnovit uživatelské jméno nebo heslo ke svému LYNX účtu, přejděte do správy účtu (Account Management) a zvolte Need help?, nebo klikněte na odkaz zde.

Pro zobrazení uživatelského jména klikněte na Retrieve ID. Pro resetování hesla zvolte Forgot Password.

V následujícím textu vám krok za krokem vysvětlíme, jak obnovit přístupové údaje.

Zobrazení uživatelského jména

zobrazení uživatelského jména

Zadejte svou e-mailovou adresu, datum narození a rodné číslo.

Zobrazení uživatelského jména

Potvrzovací token obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailem. Vyberte způsob doručení tokenu a zvolte Send Token.

Zobrazení uživatelského jména

Po obdržení potvrzovacího tokenu jej zadejte do příslušného pole.

zobrazení uživatelského jména

Následně se vám zobrazí uživatelské jméno. Nyní se můžete znovu přihlásit. V případě potřeby lze také obnovit heslo.

Obnovení hesla

Zadejte své uživatelské jméno a datum narození. V případě, že jste zapomněli uživatelské jméno, můžete si ho nejprve zobrazit.

authorize_password_account-managemet

Vytvořte osmimístný kód nazvaný Response String pomocí dvoufaktorového ověření a zadejte tento kód do příslušného pole. Ztratili jste bezpečnostní zařízení? Kontaktujte prosím naši klientskou podporu.

token_password_reset

Potvrzovací token obdržíte během několika minut prostřednictvím SMS nebo e-mailem, v závislosti na způsobu doručení.

text-message_token_password_account-management

Zadejte token do příslušného pole a zvolte Continue. 

Zvolte si nové heslo a ještě jednou nové heslo potvrďte. Dbejte prosím na bezpečnostní specifikace hesla.

Často kladené dotazy

Zkontrolujte složku nevyžádané pošty či spamu. Pokud jste do 10 minut neobdrželi přihlašovací token, kontaktujte klientskou podporu.
Uživatelské jméno je vytvořeno při založení účtu a nelze jej měnit.
Do srpna 2018 byla novým klientům zasílána fyzická karta pro generování bezpečnostních kódů. V případě ztráty bezpečností karty kontaktujte prosím naši klientskou podporu.
Bezpečnostní karta
E-mailová adresa a telefonní číslo se zobrazí v zašifrovaných znacích. V případě, že nemáte přístup k e-mailové adrese ani telefonnímu číslu, kontaktujte prosím naši klientskou podporu

Máte další dotazy?

Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo využijte chat v pravém dolním rohu na webu. Jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin.

Kontaktujte nás

Asen Jovkov
Asen Jovkov
Medior Account Manager
Contact icon Zavolejte nám
800 877 877
Contact icon Ze zahraničí
+420 234 262 500
Contact icon Napište nám
info@lynxbroker.cz